Размер шрифта:

Цветовая схема:

30 маусым, 2020515

Жаңа технология кино саласын қалай өзгертіп жатыр

 Кинематография-бұл жоғары өнер баспалдағы және ол өз міндеттері мен мақсаттары бар бизнес-кеңістік екені рас. Бұл ретте, жоғары технологиялық нарық ретінде киноиндустрия тұтынушылардың мінез-құлық модельдеріндегі және жаңа технологиялардағы өзгерістерді ескере отырып, негізгі техникалық және әлеуметтік трендтерге сәйкес келуі тиіс. Дем алатын қуыршақтар, VR және нейроет-сценаристер бұлар замануи жаңалықтардың аз ғана бөлігі ғана. 

Rusbase мәліметтеріне сәйкес бүгінде кинода көптеген жаңа  технологиялық трендтер өзекті. Солардың бірі ретінде бұлтты технологияларды айта аламыз.

Кинематография пайда болғаннан бастап халықаралық байланыстардың тығыз жүйесін қалыптасты. Киноға түсіру мүмкіндігін кеңейтіле бастады және әр түрлі қалалар мен елдерден өндіріске қатысушылар арасындағы географиялық шекараларды жою үшін режиссерлер мен продюсерлерге бұлт технологиялары өте үлкен көмектеседі. Кез-келген бизнесте әдеттегі құбылыс болған "бұлттар" кинематографистерге постпродакшн уақытын айтарлықтай қысқартуға мүмкіндік береді. Бұлт қызметтерінің көмегімен әлемнің әр түрлі нүктелерінен бірнеше команда бір уақытта фильмді құрастырып, осы шығындарды үнемдеп, оған визуалды әсерлер жасай алады. Нейро желілер, жасарту актерлер және оларды жүргізетін құрылғылар біздің кино саламызда таптырмас қолайлы жағдайлар жасайтындығы рас.

Кинодағы нейрондық желілер компьютерлік графиканы әзірлеу процесін айтарлықтай жеңілдетуі мүмкін, сонымен қатар, фильмдерге визуалды әсерлер жасау үшін үлкен перспективаға ие. Бұл мүмкіндіктерді белсенді зерттеу қажет, мысалы, Reddit пайдаланушылары, "Индиана Джонс" және "Болат адам" сияқты танымал фильмдердің басты кейіпкерлерін Николас Кейджге ауыстырады. Қазіргі заманғы AI алгоритмдері танымал фильмдердің жалғасы кейіпкерлерді жасартады, шағын пластикалық актерлер кәсіби гримм жасайды. Сценарий жазумен және фильмдер көрсетумен айналысатын нейро желілер кинофильмдегі нейрондық желілерді пайдаланудың тағы бір нұсқасы олардың сценарий жазуға, монтаждауға және фильм шығаруға қатыса алатын мүмкіндіг бар. Әзірге жасанды интеллектпен жасалған көркем фильмдер мен анимациялар аз емес, бірақ мамандар жақын арада нейро желілер сценаристерге, режиссерлерге және монтажшыларға фильмдермен жұмыс істеу процессінде айтарлықтай көмектесе алады деп санайды. Актерлердің сандық егіздері де қазіргі таңда үлкен сұранысқа ие. Жаңа технологиялар актерлердің нақты виртуалды көшірмелерін жасауға жақындап келеді, мысалы, Жас Шварценеггер көшірмесі қолданылған "Терминатор: Генезис" фильмінде. Әртістердің сандық егіздері мәңгі жас болып қалуы мүмкін және олардың "физикалық" мүмкіндіктері адамның мүмкіндіктерінен асып түседі. Бірақ әзірше әзірлеушілер бірқатар проблемаларға тап болып жатыр. Осылайша, техника үшін адам қимылдарын, әсіресе оның мимикасын дәл қалпына келтіруге қол жеткізе алмайды. Әзірге "қатерлі алқап" проблемасымен не істеу керек екені түсініксіз. Бұл проблеманың мәні адамның моделі шынайы көрінеді, ол көрермендерді қорқытып, басқа әсерлер береді. Виртуалды шындық

2012 жылы Oculus Rift ұпайларын таныстыру сәтінен бастап киноменеджерлер толыққанды толық метражды VR-фильм жасау туралы белсенді ойлаған еді. Дегенмен, мұндай өнімнің пайда болуы кем дегенде екі проблеманы тежейді. Біріншіден, қазіргі заманғы виртуалды шындық шлемдерінің көпшілігі 20 миллисекундтан артық емес баспен қозғалғанда лагты қысқарта алмайды. Нәтижесінде, оларды ұзақ уақыт пайдаланғаннан кейін адам жүрек айнуы мен бас ауруы болуы мүмкін. Екіншіден, 360 градус бейнеленген кезде, көрермен назарын фокустау мәселесі пайда болады. Мұндай жағдайда қарапайым кинематографиялық әдістер жұмыс істемейді және режиссерлерге көрерменге түсіну қиындық туғызады, оған назар аудару керек.

Бірақ әзірге 360 форматында бейнені пайдалану қысқа метражды фильмдер мен промороликтер жасау кезінде танымал болып отыр. VR форматындағы өз материалдарын, атап айтқанда, "Дюнкерк" және "Оно"фильмдерін жасаушылар ұсынды. Мобильді кино бүгінде үлкен танымалдылыққа ие болып келе жатыр. Қазіргі заманғы смартфондар жоғары сапалы бейне түсіруге қабілетті және қазірдің өзінде кейбір кәсіби камераларға қарсы тұра алады. Мобильді киноның мүмкіндіктерін ірі режиссерлер, мысалы, Михаэль Ханеке және Стивен Содерберг, сондай-ақ танымал әлемдік кинофестивальдер зерттейді. Бірақ практикалық тұрғыдан бұл технология киносүйгіштер, киновуздардың студенттері және үлкен бюджеті жоқ жаңа режиссерлер үшін жақсы шешім болуы мүмкін. Нәтижесінде, индустрияның бет-әлпеті де өзгеруі мүмкін. Фильм қарсы сандық пішім және камера мөлшерін азайту жалғастыру

Кинода алғашқы сандық камералар пайда болғаннан кейін жабдық өндірушілері одан да ықшам және функционалды "қалта" аппараттарын, мысалы, RED One кинокамераларын әзірлеуді жалғастыруда. Камераның мөлшерін азайту киноөндіріс процесіне де, фильмдердің баяндау құрамдас бөлігіне да елеулі әсер етуі мүмкін. "Пленка немесе цифр" сұрағын әлі күнге дейін көптеген белгілі авторлар сұрайды, бұл ретте олардың бір бөлігі бүгінгі күні фильмдегі бейненің сапасына және осы форматпен жұмыс істеу ыңғайлылығына баламаларды көрмейді. Операторды ауыстыратын портативті камералар мен ұшқышсыз тұрақтандырғыштар

Операторларға көмектеседі және түсіру процесін жеңілдетеді, сондай-ақ, ауадан сапалы бейнелерді түсіретін камералар мен ұшақтарға арналған жаңа тұрақтандыру жүйелері. Киноға түсірілімдердегі революциямен 1970-ші жылдарда камераны тұрақтандыруға арналған қолданылатын таситын механикалық жүйе стедикамның өнертабысы болды. Бұл құрал өте ыңғайлы, бірақ" стедикам " оператордан тәжірибе мен керемет физикалық күш талап етеді. Сонымен қатар, бұл жүйе тәуелсіз кинематографшылардың қалтасына қатты әсер етеді. Жағдайдан шығу портативті тұрақтандыру жүйелері болуы мүмкін, олар дәстүрлі аналогтарға қарағанда басқаруда арзан, жеңіл және оңай. Нысанды әрдайым кадрда ұстайтын камералар пайда болады.

Токио университетінің инженерлері әзірлеген жоғары жылдамдықты түсірілім жүйесі пинг-понгтің беймәлім ит немесе шарикті бақылай алады. Технология секундына 1 мың кадр жылдамдықпен бейне түсіруге, содан кейін оны баяу режимде ойнатуға мүмкіндік береді. Нәтижесінде, әдетте, операторларға қол жетімсіз жылдам қозғалатын объектілерді бақылау киноның жаңа жетістігі болуы мүмкін.

Ойын қозғалтқышын пайдалану арқылы кино түсіру әдісі жеңілдей түспек.  Мамандардың айтуынша, жақын арада киностудия постпродакшен процесінен толықтай бас тарта алады. Оған ойын қозғалтқыштары негізінде жұмыс істейтін визуализация технологиялары көмектесуі керек. Видеогеймингте қолданылатын графикалық процессорлар киноөндірістің қатысушыларына бейнеге компьютерлік графиканы, текстураны және басқа да әсерлерді түсіру алаңында нақты уақыт режимінде салуға мүмкіндік береді, нәтижесінде түсірілім кезінде осындай көріністерді жасауға және өңдеуге болады. Продюсерлік жүйені өзгерте алатын жаңа қаржыландыру құралдары

Кейбір мамандар болашақта кинопродюсирлеудің халықаралық жүйесі орталықсыздандырылған экономика мен халықтық қаржыландыру мүмкіндіктерін пайдаланатын жаңа инвестициялық құралдардың таралуының арқасында өзгеруі тиіс деп санайды. Ірі жобаларды құру үшін шағын инвесторлар мен аз танымал продюсерлерді бүгін, атап айтқанда, блокчейн мен краудфандинг арқасында тартуға болады.

 

Қазір Ресейде Виктор Гинзбургтің "Empire V" және Александр Ханттың "маусымаралық" фильмдерін шығаруға ақша жинауда Planeta.ru бірақ бұл тұрғыда ресейлік картиналар арасында нағыз рекордшы "жиырма сегіз панфиловшылар" фильмі болды, ол бірнеше жыл бұрын Boomstarter платформасында 30 млн рубль жинады.

Анимациядағы жаңа технологиялар

Анимация қазір жетеді елеулі нәтижелерге арттыру реалистности сурет, және жеткілікті дәстүрлі жанрларда. Осылайша, американдық Laika анимациялық студиясының инженерлері қуыршақтардың тыныс алуын имитациялауға мүмкіндік беретін аппарат құрды. Осы өнертабыстың арқасында қуыршақ мультфильмдерінің кейіпкерлері өздерінің эмоциялары мен физикалық жағдайына дем ала алады.

Мультипликацияда тағы бір перспективалы технология-шейдинг болып отыр. Бұл сурет салу әдісі қолмен түсірілген суреттің әсерін имитациялай отырып, үш өлшемді нысанды стильдеуге мүмкіндік береді. Нәтижесінде оның көмегімен көрсетуге болады, бұл қиын жүзеге асырылады 2D-мультфильмдер, мысалы, жылжымалы камера. Ауыл-шейдингтің арқасында мұндай сахналарда қозғалыс табиғи және шынайы көрінеді.

Стримингтік платформалар және Netflix революциясында кездеседі.

Киноиндустрияда киноны тұтыну тәсілдеріне әсер ететін технологиялар елеулі өзгерістерге ұшырайды. Бұл саладағы негізгі тренд нарықты стримингтік платформаларға қарай қайта бағдарлау болып табылады. Кинематографистер айтатын және 2018 жылдан бастап Канн кинофестивалінің басшылығы бейресми түрде күресетін Netflix революциясы көрерменнің тұтынушылық мінез-құлқының дәстүрлі моделін жылжытуы немесе ауыстыруы мүмкін, жаңа фильмді көру үшін көрермен кинотеатрға келуі керек. Нәтижесінде, мамандардың пікірінше, стримингтік платформалар гаджеттерді пайдалану үшін кинозер тарататын болады. LED экрандары бар 4K және 8K мазмұны

Тұтынушылық мінез-құлықтың өзгеруінен кейін, нарықтың басқа қатысушылары да жаңа трендтерге қарай қайта құрыла бастайды. Стримингтік платформалар клиенттерінің пайдаланушы тәжірибесін жақсарту 4К-контентті және 8К-контентті беру технологияларына мүмкіндік береді. Олардың көмегімен көрермендер фильмдерді үйде жоғары сапада көре алады.

Жаңа трендтерді кинотеатрлардың өздері де ескеруге мәжбүр. Үй көрулерімен бәсекелестікке төтеп беру үшін кейбір мультиплекстер өз залдарына жаңа жабдықтар, мысалы, HDR-технологияларды қолдана отырып, кинотеатр проекторының стандартты көрсеткіштерінен он есе артық LED-экрандар орнатуда.

Нақты қатысу әсеріне ие.Кинокомпаниялар әртүрлі уақытта 3D, 4D, 5D технологияларында және тіпті экранда болып жатқан креслолардың қозғалысын синхрондайтын D-BOX жүйесінде үлкен перспективаларды көріп отыр. Киноиндустрия үшін жаңа мүмкіндіктер виртуалды шындық технологияларын ашады. Бірақ мұндай инновациялардың негізгі бөлігі, мамандардың пікірінше, индустрияға айтарлықтай әсер етпей, тез ескіреді.

Дегенмен, кейбір сарапшылар Болашақ кинотеатрын трансляцияланатын өнім кино және бейне ойын функцияларын шынайы тактильді сезіммен, сондай-ақ виртуалды және толықтырылған шындықпен біріктіретін орын ретінде ұсынады. Сонымен қатар, мультимедиалық технологиялар фильмнен оның жүйке жүйесіне сезімнің толық спектрін бере отырып, көрерменнің сезімдерін манипуляциялай алатын сәт болуы мүмкін.

Біздің отандық кинематографиямызда да жаңа технология жағынан айтарлықтай жаңалықтар көп. Мәселен, 2013 жылы Талғат Жаныбековтың алғашқы виртуалды фильм жарыққа шықты. Бұл фильм-фэнтези жанрында түсірілген. Ол толығымен жасыл фонда түсірілген. Бұл нені білдіреді? Фильм павильонда түсірілді, ал бөлмелердің фоны – интерьерлері, қала – барлығы компьютерлік графикте бейнеленген. 

Картинаның сюжеті алдымен Роберт Родригестің "Күнә қаласы" сияқты қылмыстық стилде басталады. Шина есімді жас жігіт өз ағасының өлімі үшін кек алғысы келеді, бірақ оған қарсы жолында қария-философ, ол, бір жағынан, ашады, әртүрлі түсініксіз жағдайлармен оған бұл іс-әрекеттерінің дұрыс емес екендігін түсіндіреді. Диль-Дильдің арқасында біздің "шал" ойнаған қарияның есімі Ерболат Тоғызақов, Чина виртуалды әлемдерді танып, "матрицадан" Нео сияқты бейнеленді. 

Не дегенмен, жақын арада отандық және әлемдік кинематографияны толссыз өзгерістер мен кино түсірудегі жаңа технологиялық замануи әдістер күтілуде

Поделиться
Для корректного отображения страницы пожалуйста отключите блокировщик рекламы